Üst

şubat, 2022

Bu etkinlik tekrarlanan bir etkinlik

11şubat(şubat 11)19:0013(şubat 13)23:00Erciyes’te 2 tam gün kayak “Her hafta sonu kesin çıkış” 670 Lira

Daha fazla

Etkinlik özeti

• Ankara çıkışlı Erciyes/ Kayseri kayak organizasyonu 2 tam gün,
  • Sağlık Bakanlığının kuralları gereği mesafe kurallarına uygun araç oturma planı yapıldıktan sonra;
    Cuma gecesi 19:00 da Eryaman Optimum(Köfteci Yusuf karşısı otobüs durağı yanı) hareket edip;
    Belirlenen duraklardan misafirlerimizi alarak yolculuğumuza başlıyoruz. Gece 01:00 civarı otelimize ulaşıyoruz.
  • Odalarımızda istirahatin ardından sabah kahvaltısını otelimizde alıyoruz.
  • Kahvaltının ardından 08:00 da otelden ayrılarak 08:40 da Kayak merkezinde oluyoruz.
  • Eğitim alacaklara 1 saatlik eğitim den sonra (İsteyenler grup olurlarsa Kayak evinden tecrübeli eğitmenler nezaretinde ücret karşılığında eğitim alabilirler.
  • Akşama kadar doyasıya kayak yapıp şehir merkezinde bulunan otelimizde  dönüyoruz.
  • Akşam yemeğimiz var.
  • Yemekten sonra isteyenler şehri gezebilirler veya otelde bize ayrılan bölüme dinlenip otelin ikramı olan çaylarını içebilirler .
  • Sabah oteldeki kahvaltının ardından otelden ayrılıp tekrar kayak merkezine hareket ediyoruz.
  • Yine doyasıya kayak ve 16:00 da Erciyes’ten Ankara’ya hareket ediyoruz..

Katılımcılarımıza tecrübeli eğitmenlerimiz tarafından Erciyes’te Cumartesi günü toplu olarak 1 saat ücretsiz kayak eğitimi veriyoruz.

NOT: Kayıt sırasında TC NO ve HES KODU verilmesi zorunludur.

Kayak pistinde Cumartesi Pazar  sabah Tekirden diğer pistlere sabah belediyenin servisi vardır.

You don't have permission to register