Ankara çıkışlı günübirlik ve konaklamalı Ilgaz, Kartalkaya, Erciyes, Davraz, Palandöken, Sarıkamış kayak turları, Özel Yurtdışı turları, Termal oteller, Abant, Gölcük turu ve doğa turları

Switch to desktop Register Login

Doğu Karadeniz Ve Konaklamalı Batum Turu 4 Gece 5 Gün Sabah Çıkış 03-07 Ekim 2014

Yeşilin ve mavinin el ele vererek bir dantel gibi işlediği kıyıları, yeşilin bin bir tonunu barındıran yaylaları, yağan yağmurların oluşturduğu billur çayları, dereleri ve sağda solda oluşmuş irili ufaklı şelaleleri, kısacası sizleri tabiatın bonkörce bize sunduğu bu masalsı dünyayı hep birlikte keşfetmeye çağırıyoruz.

Sizlere doğanın bu enfes alanlarında altı dolu dolu gün geçirmek istiyoruz. Trabzon, Altındere Milli Parkını, Sümela manastırını, Ayasofya'yı, Uzungöl'ü ve muhteşem kemençe eşliğinde eğlenceyi, Ayderi, tulumunu, Fırtına deresini ve benekli alabalığını,  nefis Gürcü yemeklerini söz veriyoruz “unutmayacaksınız”. Sadece Doğu karadeniz değil Karadenizin en doğusunu hatta başka dost kültürleri sizlere tanıtacağız. Batum sahillerinde yürüyecek ve Batumun günden güne değişen yüzüne tanıklık edeceksiniz. Sizleri aramızda görmek üzere bekliyoruz.

03-07 Ekim, 4 Gece 5 Gün 2014

Ankara Çıkışlı Konaklamalı Karadeniz Turu Trabzon-Sümela Manastırı-Uzungöl-Batum-Ayder Yaylası- Ordu

30 gün öncesi erken rezervasyonda %10 iNDİRİM

PROGRAMIMIZ

1.GÜN 3 EKİM 2014 Cuma: ANKARA -AMASYA- MUMYALAR MÜZESİ- GİRESUN

Sabah saat: 07:00 da tarafınızca uygun görülecek yerde  buluşma ve hareket. Araç içi ikramlar. Gerekli molalar verilerek Amasya'ya varıyoruz. Şehir gezisi kapsamında; Amasya Müzesi, mumyalar müzesi gezileri sonrası öğle yemeğinin ardından Kral Mezarları(panoramik) Kızlar Sarayı, Hazeranlar Konağı, II.Bayezid Külliyesi, Gök Medrese, Burmalı Minare Camii, Darüşşifa'nın gezilmesinden sonra Samsun üzerinden Giresun'daki otelimize varıyoruz. Otele yerleşme ve serbest zaman sonrası akşam yemeği ve konaklama Giresun 4* New Jasmin otel

2.GÜN: TRABZON - AYASOFYA-ATATÜRK KÖŞKÜ-SÜMELA MANASTIRI-AYDER:
Yol güzergahımızda vereceğimiz kısa molalar sonrası Trabzon şehir gezimiz başlıyor. Bir zamanlar tarihi İpek Yolu ticaretinin en önemli uğrak merkezi olanTrabzon'u tanıyarak başlıyoruz. Şehrin en önemli tarihi yapıtları Ayasofya Müzesi ve Atatürk köşkü gezileri sonrası  Maçka ilçesi sınırlarında bulunan Sümela Manastırını görmeye gidiyoruz. Altındere Milli Parkı içerisinde bulunan Sumela Manastırı'nı ziyaret ediyoruz. Kuruluşu M.S. 4.yy a kadar dayanan Sumela Manastırı Karadağın üzerindeki heybetli duruşu ve Milli Parkın doğal güzelliği içerisinde ziyaretimizi tamamlıyoruz.  öğlen yemeği molası sonrası yol güzergahımızda Ayder yaylası var.  Fırtına Vadisinde bulunan Taş Kemer Köprülerin görülmesinin ardından Çamlıhemşin üzerinden Ayder’e varış. Kalegon mevkii ve Gelintülü Şelalesinin görülmesi ve serbest zaman. Konaklama ve akşam yemeği sonrası  otelimize geçerek dinlenme. Konaklama Ayder ahşap otel  (Tulum eşliğinde horon imkanı)

3.GÜN : AYDER-BATUM:
Sabah erkenden yapacağımız kahvaltı sonrası otelimizden ayrılarak Ayder çevresinde kısa bir gezi yaptıktan sonra yol üzerinde Rize bezi üretimi yapan bir atölyeyi geziyoruz. Batum’a doğru hareket ediyoruz. Sarp sınır kapısında Gürcistan gümrük işlerimizi hallettikten sonra Batum’a geçiyoruz. Yöresel Gürcü yemeklerinden oluşan öğlen yemeği molası sonrası Batum şehir gezimiz başlıyor. Yeni yapılanması ile gece ışıkları ile dikkat çeken Batum ağırlıklı olarak Türklerin yatırımlarını yaptıkları ve yaşadıkları bir bölge. Her yerde Türk yapılarını ve yatırımlarını görürseniz şaşırmayın. Ve Batum kültür ve doğa gezimiz başlıyor. Şehir gezisi kapsamında; dünyanın sayılı Botanik Parkları arasında yer alan genetik olarak bir çok bitki çeşidinin olduğu ve mikro klima özelliği dolayısı ile Karadeniz’de Akdeniz iklimini hissedeceğimiz Park ziyareti ile başlayacağız. Batum Acara Etnoğrafya ve doğa müzesinigeziyoruz. Gürcü mimari karakteristiğini anlatması açısından; Eski postane binası, şehrin en büyük ve gösterişli binası Virgin Mary kilisesi gezileri sonrası bölgenin en uzun sahilinde serbest zaman kapsamında Batum şehir merkezinde çevre gezileri yapabilecekler. Akşam yemeği oldukça keyifli bir mekan olan otelimizde gün batımı ve canlı müzik eşliğinde Gürcü yöresel yemekleri ile olacak. Yemek sonrası Batum’u gece haliyle görmek istiyoruz. Işıklar şehri olarak da adlandırılan Batum’a, su oyunlarına hayran kalacaksınız. Konaklama Batum’da otelimizde. (Konaklama Batum Aisi otel).

4.GÜN: BATUM-UZUNGÖL-GİRESUN:
Batum’da sabah kahvaltısı ve şehir merkezinde yapacağımız kısa gezi sonrası Türkiye’ye geçiyoruz. Yol güzergahımızda Uzungöl var. 1300 m yüksekliğindeki Uzungöl kenarında yapacağımız yürüyüş ve kahve molası sonrası alandan ayrılarak Giresun'a hareket ediyor ve otelimize geçerek dinleniyoruz. Konaklama 4* New Jasmin otel

5.GÜN 07 EKİM 2014 Çarşamba: GİRESUN ORDU-ANKARA:
Sabah kahvaltı sonrası yola çıkıyoruz. Ordu’da Boztepe için serbest zaman veriyoruz. İsteğe bağlı Boztepe’ye Teleferikle çıktıktan sonra serbest zaman molası veriyor ve Ankara’ya hareket ederek gece 23.30 öncesinde Ankara’da olacağız.

Daha önceki etkinlik fotoğraflarımızdan...

Daha Büyük Görüntüle

Tek kişilik oda 899 TL 899 TL 949 TL
7-12 yaş 599 TL 599 TL 649 TL

3 kişilik odada 3.kişi fiyatı: 799TL peşin KK ile 864 TL 7  taksit

Taksitlendirme World ve Bonus kartlara yapılabilmektedir.

Erken Rezervasyon Fiyatı 675 TL!

NELER DAHİL?

Özel  ve yerel ulaşımlar, Araç içi ikramlar, Kahvaltılar(5 birisi araç içerisinde sandviç şeklinde), akşam yemeği(4), TÜRSAB seyahat sigortası, tüm çevre gezileri ve rehberlik hizmetleri, yarım pansiyon konaklama(4), Batum konaklama ve müzikli akşam yemeği(sofra şarabı dahil),

NELER HARİÇ?

Müze ve ören yeri giriş ücretleri, kişisel harcamalar, Öğlen yemekleri, akşam yemeğinde alınan  içecek ücretleri,  Ordu Boztepe'de teleferik ücreti,

YANINIZA ALIN

Uygun bir sırt çantası, kalın çorapla giyilmiş iyi bir yürüyüş ayakkabısı, yağmurluk, hava koşullarına uygun koruyucu aksesuar, şapka, kol ve bacakları kapatan giysiler, yedek çorap, çamaşır ve giysi, yedek ayakkabı, gece otelde kullanmak üzere kıyafet ve kişisel bakım ürünleri, havlu, mayo, terlik, fotoğraf makinası, kişisel ilaçlar, indirim kartlarınız, müze kartlarınız, sağlık karneniz, dudak nemlendirici, ani hava değişiklikleri için hırka, polar vb. ve

TRABZON İÇİN HAVA TAHMİNİ

ZORLUK

Sümela çıkışı ve Batum Botanik bahçesi dik olmayan kısa yürüyüş içermektedir. Çok özel sağlık sorununuz yoksa herkes katılabilir.

SİZİ NEREDEN ALALIM?

Kumrular 07:00
Milli Kütüphane 07:05
Armada 07:10
Emniyet Müdürlüğü Karşısı 07:20
1011 Kavşağı 07:25
Altınpark 07:35

Artıyaşam | Kırkayaklar Turizm.