Ankara çıkışlı günübirlik turlar, konaklamalı turlar, haftasonu turları, doğa turları, piknik turları,

Switch to desktop Register Login

Kure Daglari Şelaleler, Kanyonlar Ve Köyler Yoga Ve Meditasyon 1 Gece Konaklamalı 15-16 Kasım 2014

Yoga ve Meditasyon

Meditasyon yaptığımızda fiziksel, zihinsel ve duygusal olarak mutlak bir dengeye ulaşıyoruz. Bizi yaşamımızda zorlayan stres, endişe, asabiyet, huzursuzluk, mutsuzluk gibi tüm zayıf yanlardan arınıyoruz. Hayata daha pozitif ve gerçekçi bakmaya başlıyoruz. Sevgi, affedicilik, hoşgörü, tatminkarlık, özgüven gibi pozitif kalitelerimiz bir bir açığa çıkmaya başlıyor.

PROGRAMIMIZ

1.gun: Sabah 6.30 da kumrulardan aracimiza binip hareket ediyoruz. Aracimizda alacagimiz ozel besin degeri yuksek ve icerigi tamamen dogal olan kahvaltimizdan sonra, arac icinde  yoga ve kaliteli yasam ile ilgili bilgilendirmeden sonra 11.00 civari Pinarbasi`na variyoruz ve buradaki Pasa Konagi`nda yine organik besinlerden olusan ogle yemegimizi aliyoruz.

Buradan Mukemmel farkliligiyla bizi sasirtacak olan bir dogaya aciliyoruz yavas yavas ve ilk duragimiz Ilica Selalesi, burada ozel platformda selalenin yanibasinda yogamizi ve meditasyon calismamizi yapiyoruz ve Horma Kanyonu`na dogru gidiyoruz. Kanyonda biraz dinleniyor biraz sohbet ediyoruz ve burada da yine meditasyon turlerinden birini uyguluyoruz.

17.00 de Yanik Ali konagina geciyoruz(konaklayacagimiz yer) serbest zaman ve yemekten sonra saat 20.00 de egitmenimizle tekrar soylesiye basliyoruz.

Soylesi bitiminde Ay selamlama yogamizi (candra namaskar) yaparak, odalara dagiliyoruz.

2.Gun: Sabah saat 07.00`da gunes dogmadan hemen once uyandiriliyorsunuz ve gunesin dogusuna karsi meditasyon yapiyoruz, ardindan surya namaskar(gunes selamlama) yogamizi yapip, Tamamen organik olan sabah kahvaltimizla gune basliyoruz. 09.00 da otelimizden check out yapiyor ve Catak Kanyonu`nun girisine gidiyoruz, buradan 8 kmlik bir doga yuruyusuyle (botanik uzmaniyla beraber) basliyoruz, ayni zamanda yuruyus meditasyonlarindan birkacini uyguluyoruz. Buradan Nalbantoglu Koyu`ne variyoruz ve  Ekolojik turizmin baskentlerinden biri olan bu herseyiyle dogal koyumuzdeki yemegimizden sonra etrafi geziyoruz son soylesimizi yaparak Ankaraya dogru donus yoluna cikiyoruz.

Not: Fiziksel bir rahatsizliginiz varsa doktorunuza danisin ve turumuza katilirken mutlaka bize bildirin bu rahatsizliklari. Lutfen yaninizda rahat kiyafetler getirin, hava soguk olacagi icin kalin giysiler bulundurun, spor ayakkabisi, semsiye, fotograf makinesi bulundurun yaninizda.

Detoks kamplarinda sessizlik ve ice donus kuralimizdan dolayi, 1 gece onceden sizden yatarken soyle niyet etmenizi rica ediyoruz:

"Yarindan itibaren baslayacak olan surecimde bedensel ve ruhsal arinmaya, yenilenmeye, doyumu yakalamaya ve kendimle daha yakin olmaya niyet ediyorum”

Inanclariniza buyuk saygi duyarak, inandiginiz ve dua ettiginiz herneyse duanizi ederek uyumanizi rica ediyoruz.

Daha onceden deneyiminiz olmasi sart degil, baslangic seviye egitimler olacak butun egitimler. Daha kaliteli bir yasam icin kisa bir tanitim esasinda olan calismalarimizda

ilerlemek ve sertifika programlarina katilmak icin lutfen yurtdisi ve uzun sureli turlarimizi inceleyiniz.

YAPILACAK OLAN CALIŞMALAR

8-İKİLİ ETKİLEŞİM VE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI

Egitmenimiz kimdir:

Merhaba, Özgürlük yolunun Özgür Ruhları :

2009 senesinde ülkemin sınırlarının dışına çıkmamla beraber, kendi sınırlarımın ötesinde buldum kendimi ...

Maddi ve manevi sıkıntılar, hepimize çok tanıdık gelen fiziksel ve duygusal acıları yeterince çektikten sonra, ben de, beni kabımı genişletmek için zorladığında hayat, en sonunda çatlayan kabım genişlemeye başladı, doğum da sancılıdır dedim, kendimden kendimi doğurdum, inandım ve yorulmadım.. O gün, gerçek yaşamın, nefes almanın, özgürlüğün ne olduğunu tattığımda ilk kez, gözümdeki ve kalbimdeki perde biraz aralandığında, gördüğüm o ışık, rehberim oldu.

O günden bu güne, Avrupa'nın Portekiz ve İspanya, Amerika'nın Teksas ve Kaliforniya eyaletleri başta olmak üzere, yine Orta Amerika'nın Meksika ve Guatemala başta olmak üzere birçok yerinde yaşadım, 'YAŞADIM' diyorum çünkü bir yere gitmekle, orada yaşamak çok farklıdır, ben her gittiğim yerde en az 1 ay geçirmiş isem oraya gittim ve gördüm diyebiliyorum, diğer türlü ziyaret etmekten ibaret oluyor tüm seyahatler.

Yolumda birçok eğitim aldım, kişisel gelişim, yoga, nefes, insan anatomisi,acının anatomisi, nlp, reiki, yumeho terapi, aklınıza gelebilecek, bütün çekici isimli terapi yöntemleriyle en az bir kez tanıştıktan sonra kendime hepsinden derleme bir yöntem belirledim.. yani hiçbirini seçmedim hepsinden biraz seçtim en az moda olan yanlarından..

Yoga Eğitmenliği sertifikamı School Yoga Institute'den, Guatemala'dan aldım. Aynı zamanda Profosyönel lisansli Tur Rehberiyim.

Şimdi geçen zamana bakıyorum 5 yıl olmuş altı üstü, yeniden doğalı, yola çıkalı, kendime soruyorum başı yok diyor 'sonsuzun’ .

Birsen BULAN

Tamamı Organik Ürünlerden Oluşan Sabah Kahvaltısı,Akşam Yemeği

Rehberlik Hizmetleri

Milli Park Girişleri

Yoga Eğitmeni ve Eğitmenle Yapılacak Olan Tüm Çalışmalar (1 adet yaka kartı, 1 adet çalışma föyü ve 1 adet eğitim cd'si)

Öğlen yemekleri bu fiyat kapsamı dışında tutulmuştur.

YANINIZA ALIN

Lütfen yanınızda rahat kıyafetler getirin, hava soğuk olacağı için kalın giysiler bulundurun, spor ayakkabısı, semsiye, fotoğraf makinesi bulundurun yanınızda.

Artıyaşam | Kırkayaklar Turizm.